DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Poštovné, balné a dodací lhůta

Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
 
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je počítána ode dne odeslání. Zboží se snažíme expedovat okamžitě, nejpozději však do 3 pracovních dnů. Při expedici, či jakékoliv změně/stavu zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.
 
Poštovné je účtováno dle typu převzetí zboží takto:
 
  • Poštou - obchodní balík do ruky a do 30kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 159,– Kč
  • Poštou - obchodní balík na poštu do 30kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 140,– Kč
  • Opakované doručení (v případě vrácení balíku nebo výměny zboží) poštou - 159,– Kč
  • DPD Private - do 30kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 159,– Kč
  • DPD Parcel Shop - do 25kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 110,– Kč
  • Opakované doručení (v případě vrácení balíku nebo výměny zboží) poštou - 110,– Kč
  • Doprava do zahraničí (doručení 1 -14 pracovních dní dle typu pošty a vzdálenosti) - od 250,– Kč, požadujeme platbu předem na náš účet
  • Jiné možnosti.
 
Poštovné je počítáno tarifně do 30kg, avšak pro nadrozměrné balení je cena počítána dle váhy objednaného zboží podle platných tarifů vybraného přepravce.
 
Ke každé zásilce po jejím převzetí obdrží zákazník daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě.
 
 

Způsob platby

  • Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovnice pošty při převzetí.  
  • Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u KB a.s. Číslo účtu: 670100-2212505288/6210, IBAN: CZ56 6210 6701 0022 1250 5288, SWIFT/BIC: BREXCZPPXXX. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
  • Hotově při převzetí
 
 

Škody vzniklé během přepravy

Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání zjevného porušení obalu nemusí kupující zásilku od přepravce převzít, avšak doporučujeme zásilku převzít s výhradou, kterou podepíše zástupce přepravce na přepravním listu a dále pořídit řádnou a jasnou fotodokumentaci takové zásilky.

Pokud dojde k poškození zboží vlivem přepravy, aniž by bylo viditelně poškozené vnější balení zásilky, je kupující povinen nahlásit tuto škodu prodávajícímu neprodleně po zjištění (po rozbalení zásilky), nejpozději však do 24 hodin od převzetí zásilky.

Jak postupovat u dopravce DPD

 
Při převzetí zboží od kurýra je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit kurýrovi, který sepíše protokol o škodě. Zásilku je také možné odmítnout.
 
V případě převzetí zásilky je třeba nás kontatkovat do 24h a zaslat následující dokumentaci:
 
1. Fotodokumentaci poškozeného obalu a poškozeného zboží
  • v případě, že obal nebyl zjevně poškozen, zaslat fotodokumentaci obalu zásilky ve kterém přišla (krabice, vystýlka, vrchní obal
 
2. Fotodokumentaci kódu v případě, že jím zásilka disponuje
3. Zaslat číslo objednávky
 
Reklamaci řešíme nadále s dopravcem a Vám zašleme zboží nové, nebo vrátíme pořizovací částku zboží.
 
 

Jak postupovat u dopravce Česká pošta

 
Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky. Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.
 
Reklamaci řeší s Českou poštou (dále jen CP) adresát (příjemce) zásilky. Jakmile CP uzná reklamaci, vzniká nárok na zaslání nového zboží, nebo vrácení pořizovací částky za zboží.