Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, a to ve smyslu platných ustanovení § 443 - 446 obch. z., resp. § 601 obch. z.
Dodací lhůta se počítá na pracovní dny a je počítána ode dne odeslání. Zboží se snažíme expedovat okamžitě, nejpozději však do 3 pracovních dnů. Při expedici, či jakékoliv změně/stavu zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem. Počátek dodací lhůty se počítá dle typu platby následovně. Při platbě na dobírku okamžitě po uskutečnění objednávky. Při všech ostatních způsobech po zobrazení platby na účtu prodejce.
Poštovné je účtováno dle typu převzetí zboží takto:
- Poštou - obchodní balík do ruky a do 30kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 159,– Kč
- Poštou - obchodní balík na poštu do 30kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 140,– Kč
- Opakované doručení (v případě vrácení balíku nebo výměny zboží) poštou - 159,– Kč
- DPD Private - do 30kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 159,– Kč
- DPD Parcel Shop - do 25kg (doručení do druhého pracovního dne ode dne expedice) - 110,– Kč
- Opakované doručení (v případě vrácení balíku nebo výměny zboží) poštou - 110,– Kč
- Doprava do zahraničí (doručení 1 -14 pracovních dní dle typu pošty a vzdálenosti) - od 250,– Kč, požadujeme platbu předem na náš účet
- Jiné možnosti.
Poštovné je počítáno tarifně do 30kg, avšak pro nadrozměrné balení je cena počítána dle váhy objednaného zboží podle platných tarifů vybraného přepravce.
Ke každé zásilce po jejím převzetí obdrží zákazník daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě.
Způsob platby
- Dobírkou - zboží bude zasláno na dobírku, celou částku vybere od zákazníka doručovatel nebo pracovnice pošty při převzetí.
- Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u KB a.s. Číslo účtu: 670100-2212505288/6210, IBAN: CZ56 6210 6701 0022 1250 5288, SWIFT/BIC: BREXCZPPXXX. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
- Hotově při převzetí
Škody vzniklé během přepravy
Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání zjevného porušení obalu nemusí kupující zásilku od přepravce převzít, avšak doporučujeme zásilku převzít s výhradou, kterou podepíše zástupce přepravce na přepravním listu a dále pořídit řádnou a jasnou fotodokumentaci takové zásilky.
Pokud dojde k poškození zboží vlivem přepravy, aniž by bylo viditelně poškozené vnější balení zásilky, je kupující povinen nahlásit tuto škodu prodávajícímu neprodleně po zjištění (po rozbalení zásilky), nejpozději však do 24 hodin od převzetí zásilky.
Jak postupovat u dopravce DPD
Při převzetí zboží od kurýra je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit kurýrovi, který sepíše protokol o škodě. Zásilku je také možné odmítnout. V případě převzetí zásilky je třeba nás kontatkovat do 24h a zaslat následující dokumentaci: 1. Fotodokumentaci poškozeného obalu a poškozeného zboží- v případě, že obal nebyl zjevně poškozen, zaslat fotodokumentaci obalu zásilky ve kterém přišla (krabice, vystýlka, vrchní obal
2. Fotodokumentaci kódu v případě, že jím zásilka disponuje
3. Zaslat číslo objednávky
Reklamaci řešíme nadále s dopravcem a Vám zašleme zboží nové, nebo vrátíme pořizovací částku zboží.
Následujte nás